איך מטפלים?

תחת המטריה של הרפואה הסינית מוצעים מספר כלים טיפוליים (דיקור, צמחים ותזונה), ובנוסף ישנם כלים מהרפואה היפנית (שיאצו) וכלים הנחשבים מודרניים יותר (קינזיוטייפינג ושמנים אתריים).

ניתן לקרוא בהרחבה על כל אחד מהכלים בלחיצה על הכפתור הרלוונטי.

איך מטפלים?

ניתן לקרוא בהרחבה על כל אחד מהכלים בלחיצה על הכפתור הרלוונטי.

הדיקור הסיני בנקודות מסוימות יוצר תנועה של אנרגיית החיים (הצ'י) הזורם בגופנו. וויסות והנעה של אנרגיה זו מאפשרת לטפל במגוון מצבים ולחזק את פעילותו התקינה של הגוף.

ילדים מגיבים בצורה מאוד יעילה ומהירה לדיקור. הצ'י (אנרגיית החיים) שלהם שופע וניתן לניתוב בקלות יחסית. הטיפול הוא במגוון רחב של בעיות כגון כאבים, חרדות, קשיי נשימה ועוד.

טיפול במגע המתבצע בלבוש מלא. הלחיצות הן עמוקות אך עדינות ויוצרות הנעה של תקיעויות ומילוי חוסרים וכך מאפשרות שיכוך כאבים והרגעת הנפש.

חלקי צמחים ומינרלים שימשו בסין העתיקה לטיפול במגוון מחלות ואתגרים. לשילוב הצמחים בטיפול יש יתרונות רבים והם מאפשרים טיפול יעיל ומהיר יותר.

מריחה מקומית של שמנים אתריים או הדפתם בחלל החדר תורמת רבות להקלה בכאבים ושיפור מצב הרוח. יש להתאים את השמן לצורך לפני השימוש ולדללו לפי ההנחיות לפני מריחה על גבי העור.

קינזיוטייפ הוא בעצם רצועה צבעונית ואלסטית המודבקת על הגוף כהשלמה לטיפול. הטייפ משמש בעיקר להפחתת בצקות, דלקתיות וכאב וכמו כן לתמיכה במפרקים במידת הצורך.

התזונה הסינית מתייחסת לאיכות המזון הנצרך אך גם למאפיינים אחרים כגון טמפרטורה, טעם, צבע והשפעה ספציפית על איברים פנימיים. במצבים מסוימים שינוי תזונתי, אפילו קל, יכולה לשפר משמעותית את המצב הפיזי והאנרגטי של המטופל ולהביא לשיפור משמעותי במצב.