הרפואה הסינית והדיקור הינם כלים יעילים להפליא בפתרון בעיות בריאותיות במבוגרים. בטיפול בילדים הדבר משמעותי אף יותר. הילדים מגיבים לטיפול במהירות וניתן לראות שיפור כבר בדקות הראשונות לאחר הטיפול.

הטיפול כולל תשאול, אבחנה ודיקור, המאפשרים הקלה בתסמינים והחלמה מהירה יותר, בו בזמן שהוא מרגיע את ההורים ומאפשר להם לקבל כלים נוספים על מנת לשמור על הבית כולו בריא וחיוני.

הטיפול בילדים מיועד למגוון רחב של בעיות כגון: מחלות ויראליות, דלקות עיניים, דלקות אוזניים, ברונכיטיס, דלקת ריאות, שיעול ונזלת כרוניים, חוסר תיאבון, כאבי בטן, הקאות ושלשולים ועוד.
ניתן לטפל גם במצבים שנחשבים סבוכים יותר ברפואה המערבית כגון: אטופיק דרמטיטיס, הרטבות לילה, חסימת תעלת הדמעות בתינוקות, עיכוב בצמיחה, הפרעות קשב וריכוז, עצבנות יתר ועוד.

הדיקור בילדים מתבצע ע"י שימוש במחטים סטריליות דקיקות וחד פעמיות. הדיקור עצמו קצר מאוד ובמספר מועט של נקודות ואינו כואב לילד. ישנם ילדים שבוכים לאחר הדקירה וזאת בשל תחושת זרם האנרגיה שמשתחררת עקב חדירת המחט אל נקודת הדיקור. אין צורך להיבהל מבכיו של הילד, אנחנו שם ביחד איתו ושומרים עליו.

הדיקור מאפשר לגופו של הילד להתמודד עם המחלות בצורה יעילה ומהירה וכך גם מערכת החיסון מתחזקת והצורך בתרופות בהמשך פוחת.

במידת הצורך ניתן גם להשתמש במדבקה עם גרנולה (גרגיר) אשר יוצרת לחץ על נקודת הדיקור לאורך זמן. כלי זה יעיל ונפוץ בשימוש במצבים של פחד ממחטים או התנגדות לטיפול מצד הילד.